Sekretariat

pcq

Wirtualne Biuro z usługą e-sekretariatu to najlepszy sposób na obniżenie kosztów prowadzenia firmy. Nie musisz zatrudniać pracowników do obsługi biura i ponosić kosztów ich zatrudnienia (ZUS, kadry, urlopy).

Nie potrzebujesz kosztownych urządzeń biurowych (drukarka, faks, skaner itp.) i nie ponosisz kosztów związanych z eksploatacją.

W naszym sekretariacie zawsze pracujemy dla Ciebie. Nie musisz być ciągle obecny w biurze aby nie przegapić ważnego telefonu lub wyczekiwanej korespondencji. Nasz zespół zajmie się Twoją pocztą a Ty zostaniesz niezwłocznie poinformowany o nadejściu listów, paczek lub innych przesyłek. Twoja korespondencja zostanie zeskanowana i przesłana na wskazany adres e-mail. Odbierzemy telefony od Twoich klientów i udzielimy wszystkich niezbędnych informacji. Nasz sekretariat nie jest wirtualny, zawsze możesz nas odwiedzić i skorzystać bez ograniczeń z bezprzewodowego internetu.

Skorzystaj z e-sekretariatu a zaoszczędzony czas poświęć na rozwijanie firmy.

Pakiet e-sekretariat PREMIUM CENA netto [zł]
adres do rejestracji siedziby firmy

299

odbieranie korespondencji i faksów pod numerem biura
mailowe informowanie o nadejściu korespondencji, skanowanie korespondencji 100 stron na miesiąc
dostęp do urzadzeń biurowych – wydruk do 60 czarno-białych kopii ksero (lub druk/faks)
odbieranie połączeń – 50 połączeń miesięcznie
dedykowany numer
dostęp do bezprzewodowego internetu
umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza Klienta
Pakiet e-sekretariat START CENA netto [zł]
adres do rejestracji siedziby firmy

149

odbieranie korespondencji i faksów pod numerem biura
mailowe informowanie o nadejściu korespondencji
skanowanie korespondencji do 50 stron
dostęp do urządzeń biurowych – wydruk do 30 czarno – białych kopii ksero (lub druk/faks)
dostęp do bezprzewodowego internetu

Wybrane korzyści:

  • biznesowy adres do rejestracji firmy
  • adres do korespondencji
  • oddzielenie adresu domowego od firmowego – brak reklam i nachalnych akwizytorów
  • minimalizacja kosztów związanych z wynajmem lokalu (czynsz, media, pracownicy)
  • brak kosztów wyposażenia lokalu w urządzenia biurowe
  • Twoja korespondencja, telefony i faksy od Klientów zostaną zawsze odebrane – koniec z awizo w skrzynce pocztowej, kolejkami na poczcie i nieodebranymi telefonami
  • korzystanie z urządzeń biurowych w jednym miejscu
  • dostęp do internetu bez limitu pobierania i wysyłania danych
  • oszczędność czasu i pieniędzy

Zamów usługę

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Wybierz pakiet